Zaloguj

U篡tkownik: Has這: 安iat: [zarejestruj si獧

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Forum og鏊ne -> Fuzja atlantis-styks

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 257

Autor

Tre嗆

Fuzja atlantis-styks

 

Sovaz

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 2

31.01.2009 16:55:54

 

Caus

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 1

31.01.2009 18:33:07

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 1

31.01.2009 19:12:10

 

Borusia

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

31.01.2009 19:22:35

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

31.01.2009 20:31:58

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

31.01.2009 21:47:40
a jakby powstal nowy swiat to specjalne zasady dla niego.
0 pozyczania kasy 0 pozyczania itemow zakaz sprzedazy i kupna sprzetu za kr od innych graczy i np. limit taki jak jest na smoczej 25kr na tydzien.

 

Hurricane

ranga: moderator

安iat: Atlantis

Posty: 1

31.01.2009 22:38:21

 

ranga:

安iat: Styks

Posty: 1

31.01.2009 22:39:01
fuzja? TAK, ale przydalyby sie pewne zmiany.
Borusia slusznie prawi i wytluscila juz wiekszosc tego co chcialem napisac;

zaznaczam opcje A) NIGDY nie przeprowadzalem wymian miedzyswiatowych (moje konto na Smoczej ma 200 dni; 32 lvl, na atlantisie i karmazynie gram kiedy zabraknie mi PR na dwoch 'glownych' swiatach)

przede wszystkim NIE dla wymian miedzyswiatowych i skuteczne egzekwowanie kar (wysokich i bezwzglednych).

NOWY SWIAT - tak, genialnie byloby zobaczyc naprawde NOWY SWIAT, ktory przyciagnalby graczy.
a) kilka nowych komponentow w postaci craftingu przeniesionego z wysp i osiagalnego dla wszystkich userow;
b) wiecej map - na kazdej mapie 5-6 stworow pospolitych, kilka rzadkich z dropami, 1-2 legendarne z rzadkimi dropami; na kazdej mapie lokacje specjalne, np. podziemia (nowa mini mapka); lokacja w ktorej zlecany jest quest; lokacja-sklep;
dostep do kazdej z map uzalezniony bylby od levelu postaci;
c) nowe przedmioty (moge podeslac ikonki);
d) nowy system questow, nei opierajacych sie na tym samym schemacie; nowe mapki umozliwilyby ciekawsze questy i dotarcie do fajnych lokacji;
e) rezygnacja z unikatow w gownych sklepach (w tym obleganego przez wszystkich Akcesoria), gdzie najwieksze boty wykupuja wszystko a czlowiek sie patrzysz i nawet popatrzec nie zdazy; przedmioty mozna kupic wedrujac po mapie i odwiedzajac wsie i miasteczka;

 

VeXoriuS

ranga: admin

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

31.01.2009 23:01:03
Borusia, Ty mnie chyba podrywasz tym postem :F

 

Borusia

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 5

01.02.2009 00:25:52

 

ranga:

安iat: Atlantis

Posty: 5

01.02.2009 09:11:27

 

Technoviking

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 13

01.02.2009 11:48:21

 

CC2

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

01.02.2009 12:48:06

 

ranga:

安iat: Styks

Posty: 3

01.02.2009 19:15:35

 

ranga:

安iat: Styks

Posty: 3

02.02.2009 18:40:42

 

ranga:

安iat: Styks

Posty: 3

02.02.2009 21:36:26
'surowe' kary dla osob dokonujacych wymian miedzyswiatowych poziomem zahaczaja o plastusiowe wycinanki w Domowym Przedszkolu; czyli 'nununu' nie wolno, a masz kare 100k; gracz patrzy na kare przeprasza i kaja sie, a przed ekranem kompa zanosi sie smiechem.
koniec z nepotyzmem = przyciagniecie do gry powaznych graczy, ktorzy zastapia kombinatorow (i utrzymaja koszty 'serwera' :) )

 

kleeb

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 3

03.02.2009 17:04:12
ojojoj

tak sobie czytam i czytam. i mysle ze to glupoty tu wypisujecie. wiekszosc z was przynajmniej.

zapodam przyklad. mam konta na wszystkich swiatach. chcialbym zachowac te na atlantisie. jednak na styksie mam butik na ponad 60 pozycji. wykonanie questow i kupno tego wszystkiego kosztowalo mnostwo hajsu. na koncie mam rowniez 2kk hajsu. na smoczej tez mam sporo hajsu. i teraz te konta straca wszystko. dostane jakas nedzna rekompensate za czas stracony w ich rozwoj. wszystkie konta sa uczciwe. przynajmniej nie przypominam sobie jakichs nielegalnych form wymiany. no i co teraz?? jak sadzisz vex?? co bedzie uczciwym rozwiazaniem??

nie wspomne juz ze na atl i na styksie graja ci sami gracze. liczba graczy po polaczeniu wzrosnie moze o 100. wiec co za sens??

co do nowego swiata. nie lepiej jest zamiast otwierania nowego swiata, wykupic jakas reklame (za ten hajs na nagrody??)??

 

Adrian90ns

ranga: Gracz

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

03.02.2009 20:29:25
no i zrobisz reklame i kto bedzie gral...zobaczy ze nie ma szans bo pelno graczy ponad 50lvl i po tygodniu skonczy...a na styksie i atl za stata ze swiatyni paru graczy dalo 1 zlota i dostali...co swiadczy tylko o tym jak malo osob gra na tych swiatach...

 

kleeb

ranga: Gracz

安iat: Atlantis

Posty: 3

03.02.2009 23:29:40
hmmm, ja gram na atl, a nic nie dalem na swiatynie. i na pewno jest mnostwo graczy, ktorzy postapili tak jak ja.... i co teraz?? o tym nie pomyslales??

 

Technoviking

ranga: moderator

安iat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 13

05.02.2009 13:55:27

 

Forum ccRPG.pl Strona G堯wna -> Kategoria Forum og鏊ne -> Fuzja atlantis-styks

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy 陰cznie 6268 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 1 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00069 sekundy, 0.25195 MB