Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>

Autor

Tre¶æ

Nowe mo¿liwo¶ci

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

15.03.2006 22:27:11
mozna by wprowadziæ jakie¶ flagi klanów czy co¶ takiego np ko³o ka¿dego imienia gracza który ma klan by³ znaczek jego klanu CL robi³ by go w specjalnym edytorze który by³by na stronce.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 02:30:14
Proponuje zniesienie limitu lvl-owego, ale w zamian cos innego. Wezmy na przyklad narsila i przyjmijmy, ze walnie z sila 40. Zniesienie limitu polegaloby na tym, ze gracze z mniejszym doswiadczeniem (lvl-em) wykorzystywaliby w mniejszym % jego moc. Przykladowo: Narsil pelna moc mialby od 40 lvl-a, a gracz, ktory ma np. 30 lvl (75% z 40 lvl-a) uwywalby 75% jego mocy. Zakladamy, ze narsil uderzy z sila 40, to gracz zamiast 40 zada 75% z tego czyli 30 obrazen.

Nadaje ten pomysl, poniewaz uwazam za bezsensowne takie cos, ze gracz ma zbyt male doswiadczenie, zeby trzymac jakas bron, badz nosic jakas zbroje...

Tak samo byloby z odzieza (i tarczami po ich wejsciu w gre). Przykladowo wezmy lewiatana. (lvl:32, obrona: 50). Osoba z 16 lvl-em (50% pelnej obrony), majaca na sobie lewiatana, chroniona by byla obrona 25 (takze 50% max obrony).

Szczegoly moznaby bylo dopracowac... :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 02:34:32
1.przyda³o by siê cos takiego jak s± te tytu³y prnce itd. to zrobic ale tak ze wp³aca sie kase do bud¿etu klanu i kupuje sie dla ca³ego klanu obrazek przed nickiem, taki aby mo¿na go bylo samemu wybraæ dal ca³ego klanu jednakowy, zapobiega³o by to klikaniu &#8222;zaatakuj&#8221; na cz³onków w³asnego klanu przy szukaniu ch³opców (dziewczyn) do bicia :]

2.podzia³ bazaru na kategorie: broñ, tarcze, odzie¿, itemy, po¿ywienie i sterydy ,

3.zmiana systemu aukcji: aukcja wystawiana z cen± minimaln± lub "kup teraz" i po wybraniu "kup teraz&#8221; oferta jest automatycznie akceptowana, lub po przekroczeniu ceny minimalnej aukcja by by³a ygrywana przez osbe która jako pierwsza przekroczy³a cena minimaln±(w tym systemie aukcji cena minimalna by by³a nieewidoczna)(a ka¿dy wie ile za dany przedmiot chce kasy, wiêc nie wystawi czego¶ z cena minimaln± np. 100, gdy mówi ze nie sprzeda poni¿ej 100k), lub je¶li nikt nie wybierze "kup teraz&#8221; to aukcja po tygodniu automatycznie jest wygrywana przez osobe która z³o¿y³a najwy¿sz oferte, zaoszczêdzi³o by to akcji typu "ukradli mi przedmioty z bazaru " :)i by³o by wygodniej

4.w profilu by mozna zrobiæ wyznawana religie(bustwo), i np przy przej¶ciu do danego klanu by trzeba zmienic religie na wyznawana przez klan. (fajnie by by³o jakby by³ naprawde szeroki zakres tych bustw, w razie potrzeby moge pomóc w zrobieniu spisu tych bustw i religii )

5.jeszcze jedna sprawa, niekoniecznie potrzebna, ale zawsze jakie¶ zabezpieczenie przed osukiwaniem: podawanie numeru pesel :D przy rejestracji, lub w przypadku zarejestrowanych graczy, przy pirwszym logowaniu po wprowadzeniu zmiany, numer pesel by³by niewidoczny dla graczy, by³by dostêpny tylko dla administratorów :), w przypadku "odany numer pesel zosta³ ju¿ podany przez innego gracza" mozna do adminów wys³±æ skana np dowodu osobistego lub innego dokumentu zabezpiecza³o by to przed multikontowcami (chocia¿ czê¶ciowo)

6.w profilu mog³a by byæ wy¶wietlana data urodzin (na podstwie peselu), i by w newsach mo¿na zrobiæ dzia³ "dzi¶ urodziny obchodz± gracze:....." :Dno i inni gracze by mogli sk³adaæ ¿yczenia urodzinowe, ewenytualnie daæ jaki¶ przezencik

7.w profilu by mog³o byæ napisane jakiej p³ci jest dany gracz, bo czesem jak do kogo¶ pisze wiadomo¶æ na pw to ne wiem czy z chopem czy kobitom romawiam

8.kasowanie wiadomo¶ci wys³±nych !!!

9.hotel: gracz który nie chce kupowaæ domu móg³by op³acaæ czynsz w hotelu, czynsz by³by nieco wy¿szy ni¿ czynsz za dom, i dawa³ by o kilka pr mniej ni¿ dom, np. czynsz 16 k i dawa³o by punktów 50., za hotel by siê p³aci³o za kilka dni na przód, z pewnym limitem, aby nie uciekaæ w ten sposób przed poborc±

10.link na stronie (obok high score) do statystyk które s± pod adresem http://ccrpg.pl/score.php

11.popieram to aby nick gracza by³ linkiem do jego profilu (wszêdzie) (o ile to serwera nie zamuli)

12. dodaæ nowe przedmioty, np. w piekarni by siê równie¿ pojawia³y bu³ki itp., nowy item, który by wyrównywa³ obra¿enia broni, aby by³y sta³e, np. gdy broñ ma 20 do 30 to by robi³ obra¿enia 25 do 25, lub drugi item, naturalnie dro¿szy, który by obra¿enia podci±ga³ do maksymalnych obra¿eñ broni, np. gdy by³o 20 do 30 to by robi³ 30 do 30

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 05:22:57
13. i fajnie by by³o gdyby wszystkich których moge lac pokazywa³o na jednej stronie...... szczególnie to by by³o przydatne o pó³nocy....

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 07:56:50
Podoba mi siê pomys³ xina, ale trzebaby go dopracowaæ, bo by³oby to zawi³e dla nowych Pozatym wtedy limity mogly by podskoczyc.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 10:16:32
1. Naprawiæ zrêczno¶æ
2. Naprawiæ mapê (oznaczenie ile gdzie PR siê traci)
3. Avatary, ale takie które s± nasze, a nie z jakiej¶ waszej galerii.
4. Wiêcej nieruchomo¶ci, i inny system ich nabywania (np. Nie ten ¿ydowski dzisiejszy tylko p³acimy i jest nasz dopuki sami go nie sprzedamy lub umowa nie wyga¶nie, czyli przy zakupie by¶my wybierali na ile go chcemy i odpowiednio im d³u¿ej tym wiêksza cena)
5. Dom, który ka¿dy mo¿e zbudowaæ, co oczyi¶cie kosztuje, ale dzieki któremu mo¿emy np. w nim spaæ i wtedy gdy jeste¶my w mie¶cie nik nie mo¿e nas zabiæ (nawet gdy jeste¶my off-line) i w którym mogliby¶my przywróciæ (z ile¶ tam % szans±) kilka PR.
6. To na co czekam od pocz±tku ! Czyli wojny klanowe, czy walki grupowe, w których zbiera siê ekipa i t³ucze siê z drug± grup± (lub jednostk±, ale to niespecjalnie;)
7. Uporz±dkowanie praw i obowi±zków moderatorów i adminów. A tak¿e odpowiednie traktowanie graczy!

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 13:09:10
Mog³o by byæ co¶ takiego np. ¿e co 1 godzine na stronce pokazuj± sie 5 skrzynek ale poukrywane np.jak sie kliknie na ¶wi±tynie to bêdzie schowana dzie¶ skrzynka i jak sie na ni± kliknie(sory ¿e powtarzam kliknie)to wtedy dochodzi ci np.50k lub ¿e bêdzie 5 skrzynek ale ru¿ne

1.Porozwalana skrzynka 5k
2.Stara skrzynia 10k
3.Odnowiona skrzynka z metalu 25k
4.Skrzynka ze z³ota 50k
5.Z³ota skrzynka ozdobiona diamentami 50k+np.10 kredytów

mog± sie inne rzeczy trafiaæ to od was zale¿yale by to pomog³o bo czasami ludzie maj± ma³o kasy i nie maj± jak zarobiæ

(a i te skrzynki to zale¿y od warto¶ci jak s± poukrywane np. 1 jest jako¶ widoczna nawet a 5 to ju¿ prawie nie do znalezienia

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 16:12:50
nowy item !! baaardzo drogi ... telefon- jak dostaniesz mute na boxie od jakiego¶ modka to mo¿esz wys³ac 3 wiadomo¶ci zjadaj±c telefon ;) prawda ¿e dobre ??

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 16:17:01
bu³eczki dodaj± 5 pkt ruchu i co godzine s± w piekarni 3 takie bu³ki i kosztuja .... eeeee ...... 10k ;] wed³ug mnie to by by³o dobre ....

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:03:06
A kto¶ by chcia³ to co napisa³em :]?? albo nie co godzine bo by by³o dziwnie np. te skrzynki o 16 sie pokazywa³y ¿eby u¿ytkownicy nawet 15 letni mogli je zebraæ bo niestety niektórzy nie mog± siedzieæ do pó³nocy a od pó³nocy do po³udnia ju¿ wszystkie by zebrali

KRZ zgadzam sie z 8 :/

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:50:11
Moglaby byc opcja "kradziez" oczywiscie karalna- udana pruba owocowalaby jakims elementem wyposazenia ofiary lub jakims procentem od jego kasy.

KASOWANIE WIADOMOSCI WYSYLANYCH !!!!

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

16.03.2006 17:52:52
Karczma klanowa- popieram !
Przydaloby sie tez zeby np. mixtury byly bardziej dostepne.

 

VeXoriuS

ranga: admin

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 20:25:02
7. Uporz±dkowanie praw i obowi±zków moderatorów i adminów. A tak¿e odpowiednie traktowanie graczy!

tutaj jest w³adza totalitarna
domki to wyspy
sztabki z³ota bêd± wtedy kiedy niektorzy oka¿± siê stratni, czyli od 1 kwietnia

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

16.03.2006 21:55:14
mozna by do sklepu klanowego wprowadziæ jakie¶ dodatk i(dodaje wszystkim cz³onkom klanu) np.

powuz/kareta (+10 do energi)
moszyny oblê¿nicze (+5 do si³y)
namiot medyka ( o 50 wiêksze HP)
biblioteka (+5 do inteligencji)
Jarmark (tygodniowo dodaje do piniêdzy klanowych 20k)
sala treningowa (+3 do si³y i zrêcznosci)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

17.03.2006 12:58:55
tygodniowo 20k troche ma³o mo¿e 20k dziennie lub co dwa dni?

 

grzechol

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 17:20:37
powinien byæ parlament ... nale¿eli by do niego wybrani albo od jakiego¶ levelu ( np. od 45lev. ) g³osowali by nad sprawami finansowymi nowymi mo¿liwo¶ciami itd. kwestia do dopracowania ...

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

18.03.2006 21:33:35
Ja mam pomys³ na bunt- Gracze wystêpuj± przeciwko w³adcom karmazynu. Gracz o najwy¿szym lvl który przyst±pi do rewolucji jest jej przywódc±. On mówi kiedy zaczynamy. Ka¿dy gracz, po kolei walczy z jakim¶ wrogiem. Po wygranej rewolucji dostajemy kupe kapuchy, itemy itp. potem dopiero za tydzieñ mo¿na przyst±piæ do nowego buntu. Dobre?

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

19.03.2006 07:39:33
w trakcie przegl±dania profilu jakiego¶ gracza, który jest cz³onkiem klanu, nazwa tego klanu powinna byæ (IMO) jednocze¶nie linkiem do strony klanu.
Powód : pomykanie miêdzy zak³adkami w trakcie gdy chcemy sprawdziæ klan jest do¶æ uci±¿liwe :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

20.03.2006 10:21:08
a ja bym inaczej zrobil niz xin proponuje. dana rzecz potrzebuje ODPOWIEDNIEGO POZIOMU JAKIEJS STATYSTYKI. np: zbroja to zawiklane pakudztwo, ciezkie i wogole wiec zeby zalozyc takiego crimsona potrzeba.... 100 zrecznosci NP. dalej narsil? mocno wali, ale wynika to z tego ze jest odpowiednio wywazony... tzn wazy 40 kilo wiec jak sie machnie to leje z sila odpowiednia. ale do tego potrzeba odpowiedniej sily. np co zeby nie wymysliac... 100! ;] oczywiscie wartosci to inna kwestia. teraz itemy sa magiczne. i jako takie trza je umiec uruchomic, co powoduje ze trzeba byc odpowiednio ku temu inteligentnym. i zeby zalozyc taka bulwe potrzeba ot 80 inteligencji. tarcza? no troche tez wazy, w grze przeszkadza wiec trzeba miec i sile i zrecznosc na jakichstam poziomach. w ten sposob czlowiek moze sobie wybrac czego mu najbardziej potrzebai np troche szybciej dochodzic do jednej rzeczy lepiej statpointy przeznaczajac. imo byloby ciekawie :]

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 63

21.03.2006 12:15:20
dok³adnie zeby w dziale ch³opcy do bicia obok ludzi by³y flagi klanowe albo chociaz skrót klanu tak jak na liscie ludzi

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria Karmazynowa Wyspa -> Nowe mo¿liwo¶ci

Strony: << poprzednia 1 |2| 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 nastepna >>


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6338 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 3 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00059 sekundy, 0.25446 MB