Zaloguj

U¿ytkownik: Has³o: ¦wiat: [zarejestruj siê]

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 2 |3|

Autor

Tre¶æ

Crimson Creation Quest System

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.10.2006 19:12:23
I jeszcze jedno. Aby poprawic komfort gry i aby gra stala sie jeszcze ciekawsza oraz lepsza i aby mozna by sie bylo bardziej cieszyc questami proponuje by zwiekszyc limt pr poprzez wprowadzenie apartamentu i willi .Pierwszy aby zwiekszal limit pr do 65 pr i czynsz -6500-7500 a drugi aby zwiekszyl pr do 75-80pr i aby kosztowal czynsz 8500-10000

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 29

06.10.2006 19:56:28
"mam nadzieje ze hit sie wezmie za to z ambicja i pasja"

Tak, zasi±dzie przed klawiaturê i brodê z podniecenia opluje, tak bardzo zechce sprawiæ frajdê graczom (nikogo nie chcia³em uraziæ) :) Z tego co zauwa¿y³em to Vexorius odwala zdecydowan± wiêkszo¶æ roboty, co robi hitek - nie wiem. Je¶li ju¿ to wiele czasu na to nie po¶wiêci. Chyba ¿e questy bêd± siê wi±za³y z kupnem kodów, wówczas spêdzi przy tym wiele bezsennych nocy.

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

06.10.2006 20:00:16
Nie wiedzialem ze hit to az taki len z niego i takie sprawy go intersuja ale mozna liczyc ze moze w koncu cos sie w nim ruszy no coz z tego wynika ze lepiej liczyc na vexa ale apeluje
HIT WEZ SIE DO ROBOTY POKAZ ZE ZALEZY TOBIE NA GRACZACH !!!!

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

08.10.2006 14:21:22
Mam takie pytanie, czy te pierdo³y o komnacie cudów na explorze bêd± zwiazane z questami czy nie? xD

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 29

08.10.2006 22:50:39
A mo¿e questy pojawia³yby siê na mapie podobnie do skarbów, tylko stosunkowo rzadziej?

Oto moje propozycje na questy. Bazuj± na prostych schematach typu: A ka¿e pój¶æ do B i przynie¶æ C. Oceñcie sami.

1. Umiejêtno¶ci nabyte
Pijany Mistrz trafi³ na zawirowanie pola grawitacyjnego i nie jest w stanie siê podnie¶æ. Z jego be³kotu wy³awiasz s³owa "ielsiówkie miê przyniesz... to nie poszaujesz... a jak niee <hik> to posz..poszaujesz"
Gdy gracz wraca z piersiówk±:
Pijany Mistrz toczy w³a¶nie nierówn± walkê z Kacem Stulecia. Jego o¶lizg³e cielsko wydala z bulgotem zielone opary. Mistrz bêdzie zgubiony, je¶li mu nie pomo¿esz.
Po wygranej walce ca³kiem trze¼wy Pijany Mistrz zwraca siê do Ciebie: "A teraz daj siê napiæ"
Za udzielon± pomoc Mistrz uczy Ciê UNIKU. Chyba, ¿e posiadasz ju¿ jak±¶ nabyt± umiejêtno¶æ, wtedy udzielone wskazówki pozwalaj± zwiêkszyæ j± o 3 punkty.

2. Umiejêtno¶ci magiczne
Na rozstaju dróg spotykasz badacza staro¿ytnych mitów. Gdy opowiada Ci swoj± historiê, w jego oczach pojawiaj± siê iskierki szaleñstwa. W swoich poszukiwaniach trafi³ na sektê czcicieli Wielkiego Przedwiecznego. Posiadaj± oni figurkê, na której twojemu rozmówcy bardzo zale¿y. Próbowa³ j± nawet ukra¶æ, o ma³o nie przyp³acaj±c tego ¿yciem. Teraz kulty¶ci s± bardziej czujni. Badacz prosi Ciê, aby¶ zdoby³ tê figurkê i przyniós³ j±. Zaznacza na twej mapie osadê czcicieli i ¿yczy Ci powodzenia na drogê.
Gdy gracz trafia do osady:
Jeste¶ ¶wiadkiem staro¿ytnej ceremonii znanej tylko nielicznym . Nagie cia³a kultystów wij± siê w szalonych ruchach przypominaj±cych, ni to taniec, ni to spazmy konaj±cego. Pomiêdzy czcicielami zauwa¿asz o³tarz, a na nim ciemn± figurkê. Gdy zostajesz dostrze¿ony, bêbny milkn±, a osadnicy otaczaj± Ciê w milczeniu. Musisz walczyæ.
Tu proponowa³bym seriê walk. Ze 3 razy okultysta, 2 razy wojownik plemienny i na koñcu najwy¿szy kap³an. Po zwyciêztwie:
Oto docierasz do o³tarza. Z obrzydzeniem bierzesz w swoje rêce figurkê przedstawiaj±c± Wielkiego Przedwiecznego. Jest ciep³a. Pomarszczone cia³o i mackowate wyrostki wydaj± siê poruszaæ. Masz ochotê jak najszybciej siê jej pozbyæ.
U¿yta figurka zmniejsza o po³owê inteligencjê i zwiêksza dwukrotnie umiejêtno¶ci magiczne.
Gdy gracz przyniesie figurkê badaczowi:
Badacz mitów mówi: "O tak! To jest to. Czy widzisz jaka moc od Niego bije? Dziêkujê Ci."
W zamian badacz uczy umiejêtno¶ci OKALECZENIE. Je¶li posiadasz ju¿ jak±¶ magiczn± umiejêtno¶æ, udzielone wskazówki pozwalaj± zwiêkszyæ j± o 3 punkty.

3. Wyj±tkowy przedmiot
Przechodz±c ko³o wielkiego drzewa us³ysza³e¶: "Witaj podró¿niku". Zaskoczony, ju¿ mia³e¶ zamiar pozdrowiæ drzewo. Na szczê¶cie, nim zrobi³e¶ z siebie idiotê, spoj¿a³e¶ w górê, a tam znalaz³e¶ ma³± chatkê zbudowan± w¶ród konarów. Z okna wystawa³a g³owa starszego mê¿czyzny. Ten odezwa³ siê ponownie: "Nazywam siê Szuszmagol i mam w posiadaniu bardzo potê¿n± broñ. Nic mi po niej nie przyjdzie, gdy¿ jestem magiem, a miecze to nie moja dziedzina. Chêtnie oddam j± komu¶. Muszê byæ jednak pewien, ¿e osoba ta zas³uguje by nosiæ tak potê¿ne ostrze. Dam Ci mój skarb, je¶li przejdziesz pomy¶lnie trzy próby. Pierwsza z nich to próba wytrwa³o¶ci - id¼ do Gienia Gbura i przynie¶ mi s³oik ¶ledzi."
U Gienia Gbura:
Trafiasz do chatki, w której Gienio Gbur marynuje swoje ¶ledzie. Gruby mê¿czyzna odzywa siê do Ciebie w te s³owa: "Ah ¶ledzi Ci siê moich zachciewa? Dam je Tobie, ale pod warunkiem - przynie¶ mi trochê coli. O!"
Gdy gracz przynosi:
Gienio wypija przyniesiony napój i mówi: Aha, dobre, dajno jeszcze... Co?! Nie masz wiêcej? No to przynie¶. ¯egnam.
W sumie Gienio by zaspokoiæ pragnienie wymaga 3 puszek coli. A wtedy:
Gienio Gbur bierze ostatni ³yk, po czym dono¶nie beka. U¶miecha siê usatysfakcjonowany, po czym bez s³owa wrêcza Ci s³oik ¶ledzi.
¦ledzie regeneruj± 13 pr. Po zaniesieniu s³oika do Szuszmagola:
Szuszmagol schodzi z drzewa i mówi: "ierwsza próba dobieg³a koñca. Nastêpna - próba odwagi. Id¼ i pokonaj ¶wistako³aka. Mieszka o tu [x,y]"
Docierasz do nory ¶wistako³aka. Ten, pogwizduj±c, zawija miêso pokonanych przeciwników w sreberka i odk³ada na pó³eczkê. Potem spogl±da na Ciebie najbardziej posêpnym ¶wistako³aczym spoj¿eniem. Oblizuje z palców krew i atakuje.
Gdy gracz wraca do Szyszmagola:
Szuszmagol mówi: "rzed tob± ostatnia próba - próba serca". Po czym podchodzi do Ciebie i zagl±da w twoj± duszê.
Je¶li gracz otrzyma³ od innych o 40% wiêcej plusów ni¿ minusów, to wtedy:
Przeszed³e¶ pomy¶lnie wszystkie trzy próby. Oto twoja nagroda, super wypasiona kosa : DuranDurandall.

Sory, je¶li zaj±³em niepotrzebnie du¿o miejsca.

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 29

09.10.2006 10:11:27
"Mam takie pytanie, czy te pierdo³y o komnacie cudów na explorze bêd± zwiazane z questami czy nie"

Wyja¶niam: nie, nie bêd± zwi±zane. Wszystkie wpisy z explore tworzy³ zixita, o Komnacie Cudów równie¿, wiêc je¶li admini nie pod³api± pomys³u i nic o tym nie stworz±, to nic takiego nie bêdzie.

Swoj± drog± zarówno ja, jak i zixita byli¶my gotowi za absolutne free nadal pomagaæ przy grze. Zixita tworzy³ teksty na eksploracji, móg³ równie¿ stworzyæ fabu³ê i opisy questów. Ja z kolei gotów by³em stworzyæ setki ikonek przedmiotów, jak równie¿ nowych przeciwników na sali treningowej itp. Móg³bym tak¿e podsun±æ twórcom szereg nowych pomys³ów na udoskonalenie gry, a co najwa¿niejsze na stworzenie prawdziwego Community (dziêki kilku naprawdê ¶wietnm pomys³om)

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 29

09.10.2006 10:14:50
"trafi³ na sektê czcicieli Wielkiego Przedwiecznego"

kto¶ tu siê chyba Cthulhu za du¿o naczyta³

 

Erohoz

ranga: moderator

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.10.2006 19:34:00
huxley wszystko³adnie tylko zaówa¿ ¿e te¿ admini nie maja teraz za wiele czasu aby z tym robic ale trzeba miec nadziejê ¿e znajd± czas :)

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 59

09.10.2006 19:47:08
huxley to by³o pytanie retoryczne nie wyczu³e¶ ironii w mojej wypowiedzi?

 

ranga:

¦wiat: Atlantis

Posty: 59

09.10.2006 20:54:01
"nie wyczu³e¶ ironii w mojej wypowiedzi?"

NIe sahiel, raczej nie zauwa¿y³em u¶miechu

Erohoz widzisz - ja rozumiem doskonale ¿e admini nie mog± po¶wiêcaæ 24h dziennie na grê i maj± pasê innych spraw na g³owie, dlatego oferowa³em sw± pomoc, dlatego te¿ przes³a³em Vexoriusowi ikonki. Nie oczekujê ¿adnych profitów z tego tytu³u jako ¿e ju¿ to nie gram. Rozda³em sprzêt oraz kasê zupe³nie obcym ludziom (³±czna warto¶æ sprzêtu+ kasy na 3 ¶wiatach balansowa³a w granicach 4-5kk) G³owê mam pe³n±swiê¿ych pomys³ów a ¿e gra³em ju¿ naprawdê w bardzo wiele rpg wiem czego oczekuj± gracze i jakie pomys³y sprawdzi³y siê w browser based rpg. Wiele z pomys³ów: jak system questów i inne mo¿na bez problemu wkomponowaæ w cc. Komunikatów na eksplo mog³oby codziennie przybywaæ w ilo¶ci 20-30. Niestety sta³o siê jak sta³o.

 

Regis

ranga: Gracz

¦wiat: Atlantis

Posty: 3

11.10.2006 07:35:29
Questy - podoba mi siê ten pomysl, mozna zrobic polowe na czas, polowe bez ograniczenia czasowego,
Szacunek- niepotrzebny - level w zupelnosci wystarczy
ogolnie robic cos by te gre rozruszac - 2 bosow to za malo

 

ranga:

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 3

11.10.2006 14:02:07
Nie wiem czy znajdziesz wielu kturzy bed± w stanie rozwaliæ maga z jeziora, czy "???"
my¶lê ze qesty to pomys³ bardzo trafiony-gra bêdzie atrakcyjniejsza.

 

sir pathex

ranga: Gracz

¦wiat: Karmazynowa Wyspa

Posty: 1

24.03.2008 17:52:56
wiêcej stra¿ników i lepszych potworów, rzadze qesty, ale za to o wiele ciekawsze, bardziej zró¿nicowane i ³atwiejsze

 

Forum ccRPG.pl Strona G³ówna -> Kategoria ¦wiat CCrpg -> Crimson Creation Quest System

Strony: << poprzednia 1 2 |3|


Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 909

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/ccrpg/public_html/www/ccrpg/forum/class_forum.php on line 914

Kto jest w grze

Nasi uzytkownicy napisali 1199 wiadomosci w 90 tematach.

Mamy ³±cznie 6339 graczy w 3 swiatach

W grze/na forum jest 2 graczy

Wyszukaj


Strony dla lekarzy | Rejestracja pacjenta przez internet

Powered by phpCC 0.795+ design and code by Kuba Kunkiewicz & Marek Ajdukiewicz Crimson InterActivE 2005-2006 Gra online

Wygenerowano w: 0.00049 sekundy, 0.25462 MB